Wrocław, 05.11.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/11/2024
Dostawa sprzętu komputerowego w postaci zestawów komputerowych na rzecz Przychodni Gaj Sp. z o.o.
I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Przychodnia Gaj Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
ul. Krynicka 51
50-555 Wrocław,
REGON: 932723292
NIP: 8992458604
KRS: 0000081904
e-mail: dokumenty@przychodniagaj.pl
Osoba do kontaktu:
Edyta Łomna
email: dokumenty@przychodniagaj.pl
tel.: 792 591 991
II. Tryb udzielania zamówienia:
- Postępowanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
- W postępowaniu przestrzegana będzie zasada zakazu konfliktu interesów.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w postaci 45 fabrycznie nowych zestawów komputerowych na rzecz Przychodni Gaj Sp. z o.o. Szczegółowe informacje oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną część Zapytania ofertowego.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- 30200000-1 – Urządzenia komputerowe
- 30213000-5 – Komputery osobiste
- 30231300-0 – Monitory ekranowe
- 30236000-2 – Różny sprzęt komputerowy
Zamawiający nie przewiduje:
- składania ofert wariantowych,
- powierzenia podwykonawcy części zamówienia,
- korzystania z prawa opcji,
- składania ofert częściowych.
IV. Termin i miejsce wykonania zamówienia
Maksymalny termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy
Miejsce wykonania zamówienia:
Przychodnia Gaj Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
ul. Krynicka 51
50-555 Wrocław
województwo dolnośląskie
V. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają poniższe warunki udziału w niniejszym postępowaniu.
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego zgodnie z Załącznikiem nr 1, zgodnie z regułą „spełnia – nie spełnia”.
- Z postępowania o udzielenie Zamówienia wykluczeni są potencjalni Wykonawcy, którzy są osobami lub podmiotami powiązanymi z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestnictwie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych.
Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1, zgodnie z regułą „spełnia – nie spełnia”.
- Z postępowania o udzielenie Zamówienia wykluczeni są potencjalni Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego tj. z postępowania wyklucza się:
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1, zgodnie z regułą „spełnia – nie spełnia”.
- Zamawiający może odrzucić ofertę w przypadku, gdy nie spełnia ona kryteriów formalnych, tj.:
- treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego,
- oferta nie została sporządzona na formularzu dołączonym do niniejszego zapytania,
- do oferty nie załączono wszystkich wymaganych załączników,
- oferta wpłynęła do Zamawiającego po terminie składania ofert,
- złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- W przypadku gdy cena ofert przekroczy wartość środków zabezpieczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego, wybór ofert może zostać unieważniony lub mogą zostać przeprowadzone dodatkowe negocjacje cenowe.
- Zamawiający zastrzega możliwość dodatkowej weryfikacji informacji zawartych w oświadczeniach oraz Formularzu Ofertowym, poprzez wezwanie do złożenia dokumentów lub wezwanie do złożenia wyjaśnień na każdym etapie postępowania. W przypadku nie uzupełnienia dokumentów, przesłania wyjaśnień przez Wykonawcę Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
- Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
- Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.
VI. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VII. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje i zapytania Wykonawcy przekazują w formie elektronicznej: z dopiskiem: „Sprzęt komputerowy 1/11/2024”
- drogą elektroniczną: na adres e-mail: dokumenty@przychodniagaj.pl lub
- osobiście w siedzibie Zamawiającego tj.
Przychodnia Gaj Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
ul. Krynicka 51
50-555 Wrocław
IX. Opis sposobu przygotowania ofert
- W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert Wykonawcy zobowiązani są złożyć Ofertę obejmującą:
- Formularz Ofertowy – Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego,
- pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych),
- pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
- oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje),
- Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności tj. podpisana ręcznie lub certyfikowanym podpisem kwalifikowanym przez osoby upoważnione.
- Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do jego reprezentacji.
- Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy – musi zostać załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku pełnomocnictwa złożonego w innym języku niż język polski winno być ono złożone wraz z przysięgłym tłumaczeniem na język polski.
- Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawcy są zobowiązani złożyć wraz z ofertą należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oznacza to, że oferta, oświadczenia oraz każdy dokument złożony wraz z ofertą sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Zaleca się, aby strony oferty i jej załączniki były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane.
- Zaleca się, aby ewentualne poprawki w tekście oferty były naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osoby uprawnione.
- Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert.
- Zmiany oferty oraz wniosek o wycofanie oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisane koperty zawierające zmiany lub wycofanie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”. W przypadku złożenia kilku „ZMIAN” kopertę każdej „ZMIANY” należy dodatkowo opatrzyć napisem „zmiana nr …..”.
X. Tajemnica przedsiębiorstwa
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.03.153.1503 z późn. zm.). W tym celu jest zobowiązany nie później niż w terminie składania ofert zastrzec, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać innym uczestnikom postępowania”, z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.
Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie powinno dowodzić, że zastrzeżona tajemnica jest zgodna z określeniem zawartym w art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji tj.:
- ma charakter techniczny, technologiczny lub organizacyjny przedsiębiorstwa
- nie została ujawniona do wiadomości publicznej
- podjęto w stosunku do niej niezbędnie działania w celu zachowania poufności.
XI. Miejsce oraz termin składania ofert:
- Ofertę można złożyć:
- w siedzibie Zamawiającego
Przychodnia Gaj Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
ul. Krynicka 51
50-555 Wrocław
(w tym przypadku zaleca się, aby Wykonawca złożył ofertę wraz z załącznikami w zamkniętej kopercie opatrzoną opisem „Sprzęt komputerowy 1/11/2024”).
- poprzez e-mail: dokumenty@przychodniagaj.pl (w tym przypadku zaleca się przesłanie oferty wraz z załącznikami podpisaną certyfikowanym podpisem kwalifikowanym). W tytule wiadomości email zaleca się wpisanie: „Sprzęt komputerowy 1/11/2024”.
- każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Termin składania ofert upływa dnia 12.11.2024 r.
XII. Opis sposobu obliczenia ceny
- Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich jako cena netto oraz brutto z podatkiem VAT wg obowiązującej stawki.
- wszystkie ceny i wartości winny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku wg następującej zasady: zaokrąglone w górę jeżeli > lub = 5; zaokrąglone w dół jeżeli < 5.
- ceną oferty jest wartość brutto wpisana do Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
- W przypadku, gdy złożone przez Oferenta dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają informacje w innych walutach niż określono w niniejszym zapytaniu, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
XIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o następujące kryterium wyboru:
- C – Cena oferty brutto (100%=100 pkt): W ramach kryterium „Cena oferty brutto”– oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (oferta z najniższą ceną brutto, uzyska 100 pkt). Pozostałe oferty otrzymają punkty w ilości proporcjonalnie mniejszej, wyliczonej według następującego wzoru:
najniższa zaoferowana
cena brutto
C = ————————————————–x 100
cena ocenianej
oferty brutto
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów.
XIV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XV. Odrzucenie oferty
Oferta podlega odrzuceniu, jeżeli:
- jest niekompletna, tj. jeżeli brakuje któregokolwiek z dokumentów wskazanych pkt. IX Zapytania ofertowego;
- jest niepodpisana lub jest podpisana przez osobę nieuprawnioną;
- zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
- wykonawca wezwany do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów oferty nie złoży ich w wyznaczonym terminie lub wyjaśnienia będą niewystarczające w ocenie Zamawiającego
XVI. Termin rozpatrzenia ofert
- Oferty przedłożone w terminie zostaną przeanalizowane przez Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia ofert.
- Zamawiający w trakcie analizy ofert może wystąpić do Oferenta o dodatkowe wyjaśnienia lub uzupełnienia, jeśli zawarte w ofercie informacje nie pozwolą na obiektywną ocenę oferty.
- Dla odpowiedzi związanych z wyjaśnieniem oferty, przyjmuje się 2 dni robocze od dnia dostarczenia przez Zamawiającego zapytania/prośby o wyjaśnienie.
- Po dokonaniu analizy ofert oraz rozpatrzeniu przedłożonych ofert, Zamawiający poinformuje Oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty poprzez zamieszczenie wyników na stronie internetowej – https://przychodniagaj.pl/
XVII. Warunki zmiany umowy
- Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w treści umowy w sprawie zamówienia na następujących warunkach:
- przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w sprawie zamówienia, nie jest możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia;
- przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
- gdy zaistnieją nieprzewidziane okoliczności, tzn. okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, zmiany będą konieczne, gdyż bez ich dokonania zakres przedmiotu zamówienia nie będzie mogło być zrealizowane, bądź nie będzie mógł zostać osiągnięty cel, dla którego miało być wykonywane; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
- w sytuacji, gdy rezultat wchodzący w zakres przedmiotu zamówienia będzie mógł być wykonany szybciej, bardziej efektywnie, mniejszym nakładem sił i środków bądź przy zastosowaniu rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego z punktu widzenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia, kosztów eksploatacji, niezawodności w okresie eksploatacji lub możliwości rozwoju;
- wprowadzenia lub zmiany regulacji prawnych lub regulacji dotyczących zasad dofinansowania projektów ze środków Unii Europejskiej wprowadzonych w życie po dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia z uwagi na fakt, iż Zamawiający planuje ubiegać się o dofinansowanie przedmiotu zamówienia ze środków unijnych;
– charakterze od nich niezależnym,
– którego nie mogli przewidzieć przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia,
– którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogli zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
– której nie można przypisać Zamawiającemu lub wykonawcy.
Za siłę wyższą uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, epidemie, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu zamówienia może zostać przesunięty o czas trwania siły wyższej oraz czas trwania jej następstw. W takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą również określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem zamówienia, celem dostosowania go do skutków wystąpienia siły wyższej.
- Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość.
- Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
XVIII. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PRZYCHODNIA GAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Krynicka 51, 50-555 Wrocław, NIP: 8992458604
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie w/w zamówienia, prowadzonego zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz zawarcia umowy;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w tym instytucje publiczne w przypadku otrzymania dofinansowania unijnego na przedmiotowe zamówienie
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres zgodny z prawem krajowym;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w Wytycznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosowanie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
− stosownie do art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− stosownie do art. 20 RODO prawo do przenoszenia danych osobowych;
− stosownie do art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
XIX. Dodatkowe informacje
- Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli kwota oferty przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- Wybór oferty najkorzystniejszej nie oznacza zaciągnięcia zobowiązania przez Zamawiającego do zawarcia umowy z Wykonawcą.
- W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przedstawi nieprawdziwe dane lub uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą Ofertę spośród pozostałych Ofert, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia Postępowania zakupowego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia Postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. Z tytułu unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
- Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającego z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień w określonym terminie dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy/Dostawcy.
Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
- W niniejszym postępowaniu nie przysługują środki ochrony prawnej.
XX. ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
Z poważaniem,
Edyta Łomna
Prezes