Menu Zamknij

Nowe zasady zamawiania recept od 14 marca 2022 r.

Jeśli jesteś pacjentem Przychodni GAJ możesz skorzystać z trzech możliwości zamówienia recepty:

  • Wysłać zapotrzebowanie na mail: recepty@przychodniagaj.pl
  • Pozostawić zamówienie w skrzynce przy drzwiach wejściowych do przychodni
  • Podczas porady lekarskiej

Od dnia 14 marca 2022 roku tel. 71 7834521 jest dedykowany dla pielęgniarek środowiskowych.

WAŻNE INFORMACJE:

  • Zamówienia można składać tylko na leki stosowane w chorobach przewlekłych pod warunkiem, że  w dokumentacji Pacjenta znajduje się informacja na ten temat.
  • Nie można otrzymać recepty na leki uspokajające, nasenne, przeciwbólowe, antybiotyki  – które są stosowane ze wskazań nagłych lub czasowo. Jeśli leki te stosowane są przewlekle wymagana jest pisemna informacja od lekarza specjalisty.
  • Leki mogą zostać wypisane wyłącznie osobom ubezpieczonym, w oparciu o weryfikację w systemie EWUŚ
  • Nie przyjmujemy „zamówień” na skierowania, zaświadczenia i inne.
  • Czas realizacji zamówień to co najmniej 5 dni roboczych.
  • W razie wątpliwości lekarz ma prawo odmówić realizacji całości lub części zamówienia.

W takich sytuacjach wymagany jest kontakt osobisty (wizyta u lekarza).

ODBIÓR RECEPTY:

Kod dostępowy do wystawionej recepty elektronicznej zostanie  wysłany za pomocą wiadomości sms na numer telefonu komórkowego podany w dokumentacji pacjenta.