Jeśli jesteś pacjentem Przychodni GAJ możesz skorzystać z trzech możliwości zamówienia recepty:
- Wysłać zapotrzebowanie na mail: recepty@przychodniagaj.pl
- Pozostawić zamówienie w skrzynce przy drzwiach wejściowych do przychodni
- Podczas porady lekarskiej
Od dnia 14 marca 2022 roku tel. 71 7834521 jest dedykowany dla pielęgniarek środowiskowych.
WAŻNE INFORMACJE:
- Zamówienia można składać tylko na leki stosowane w chorobach przewlekłych pod warunkiem, że w dokumentacji Pacjenta znajduje się informacja na ten temat.
- Nie można otrzymać recepty na leki uspokajające, nasenne, przeciwbólowe, antybiotyki – które są stosowane ze wskazań nagłych lub czasowo. Jeśli leki te stosowane są przewlekle wymagana jest pisemna informacja od lekarza specjalisty.
- Leki mogą zostać wypisane wyłącznie osobom ubezpieczonym, w oparciu o weryfikację w systemie EWUŚ
- Nie przyjmujemy „zamówień” na skierowania, zaświadczenia i inne.
- Czas realizacji zamówień to co najmniej 5 dni roboczych.
- W razie wątpliwości lekarz ma prawo odmówić realizacji całości lub części zamówienia.
W takich sytuacjach wymagany jest kontakt osobisty (wizyta u lekarza).
ODBIÓR RECEPTY:
Kod dostępowy do wystawionej recepty elektronicznej zostanie wysłany za pomocą wiadomości sms na numer telefonu komórkowego podany w dokumentacji pacjenta.